تهران - ایرنا - شهرک نشینان صهیونیست امروز سه شنبه بار دیگر به مسجدالاقصی در شهر اشغالی قدس یورش برده و اقدام به هتک حرمت دوباره آن کردند.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری صوت القدس امروز سه شنبه از تعرض دوباره شهرک نشینان اشغالگر به مسجدالاقصی تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

تعرض به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن از سوی شهرک نشینان صهیونیست بویژه در دوره جدید نخست وزیری بنیامین نتانیاهو از دسامبر ۲۰۲۲ تاکنون و تشکیل افراطی ترین کابینه تاریخ این رژیم جعلی، شدت یافته است و تکرار مداوم آن نشانگر برنامه ریزی ویژه برای تغییر شکل، ماهیت و تاریخ مسجد الاقصی و تقسیم زمانی و مکانی آن است.

از سوی دیگر، نظامیان رژیم اشغالگر قدس در موج جدیدی از بازداشت شهروندان فلسطینی در کرانه باختری، سحرگاه و صبح امروز سه شنبه به خانه فلسطینیان حمله کردند.

صوت القدس گزارش داد که در این موج جدید، تاکنون ۹ شهروند فلسطینی بازداشت شدند.

اشغالگران صهیونیست به هر شیوه ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی به منظور اجرای طرح های شوم خود هستند اما با مقاومت مدافعان این مسجد و شهروندان فلسطینی مواجه شده اند.

در پاسخ به تعرض ها و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه های مقاومت فلسطین چندین بار شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند.

گروههای مبارز فلسطینی پیش از این نیز به رژیم صهیونیستی هشدار داده و تاکید کرده‌اند که مسجد الاقصی خطر قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ شدید مواجه خواهد شد.