یزد- ایرنا - ۶۱ طرح کسب و کار روز سه‌شنبه در آیینی به طور همزمان با اشتغالزایی ۲۴۴ نفر با حضور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در استان یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد در این آیین گفت: این طرح ها با سرمایه‌گذاری یکهزار و ۴۹۵ میلیارد ریال اجرا شده که از این میزان ۶۲۲ میلیارد ریال را صندوق کارآفرینی امید از محل تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کارآفرینان قرار داده است.

وی اظهار داشت: ۱۶ طرح از این تعداد به مبلغ ۱۷۵ میلیارد ریال و اشتغال ۵۹ نفر مربوط به بخش خدمات، ۲۳ طرح با اعتبار ۲۹۱ میلیارد ریال و اشتغال ۱۳۴ نفر در بخش صنعت و ۲۲ طرح به هزینه ۱۵۷ میلیون ریال و اشتغال ۵۱ نفر نیز مرتبط با بخش کشاورزی است.

امامی تصریح کرد: ۱۰ طرح از مجموع طرح‌های افتتاح شده نیز در زمینه تولید صنایع دستی و بومی استان است که با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال مورد حمایت صندوق قرار گرفته و زمینه اشتغال ۴۶ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در سفر به استان یزد ضمن شرکت در کارگروه اشتغال استان از طرح های کسب و کار صندوق کارآفرینی امید در این استان بازدید کرد.