ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از اواخر مرداد تا اوایل شهریور در ارومیه گفت: ادارات و دستگاه‌های مسوول به صورت روزانه برنامه‌های میزبانی از تیم‌های والیبال آسیایی را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا ابراهیمی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی مسابقات قهرمانی والیبال آسیا افزود: روسای کمیته‌های مختلف ستاد برگزاری این رقابت‌ها، برنامه‌های تنظیم شده را با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: سه برنامه تقریبا همزمان در ایام پایانی مرداد و طول شهریور ماه در این استان انجام خواهد شد که مسابقات قرآنی دانشجویان، مسابقات والیبال و آیین پیاده روی اربعین را شامل می‌شود و باید برای برگزاری همه آنها آماده باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: در کنار اجرای برنامه‌های میزبانی، از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای اطلاع رسانی در بین مردم استفاده شود.

ابراهیمی گفت: مطمئن هستیم در این رقابت‌ها همچون مسابقات پیشین میزبانی سربلندی خواهیم داشت که باید برای این منظور، با همه توان تلاش کنیم.

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: همه اقدامات بعد از پایان مسابقات به صورت دقیق ارزیابی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا بین روزهای ۲۵ مرداد تا ۵ شهریور در سالن‌های ۶ هزار نفری و سه هزار نفری ارومیه برگزار خواهد شد.