اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی استان مرکزی، از دستگیری اعضای باند توزیع هروئین در اراک خبر داد و گفت: سوداگران مرگ در انتقال ۹۰ کیلوگرم هروئین از طریق خطوط ریلی ناکام ماندند.

به گزارش عصر سه‌شنبه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان مرکزی، سردار « هادی رفیعی‌کیا» در تشریح جزئیات این خبر، افزود ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پی اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر از مبدا شهرهای جنوبی کشور از طریق خطوط ریلی مطلع و تحقیقات و بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران مشخص شد قاچاقچیان در حال انتقال یک محموله موادمخدر به مقصد استان‌های مرکزی کشور هستند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از هماهنگی‌های لازم، اقدام عملیاتی برای دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله مواد مخدر آغاز شد.

سردار رفیعی‌کیا تصریح کرد: سرانجام تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر مرکزی با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل عبور محموله موادمخدر در یکی از ایستگاه‌های راه‌آهن اراک اعزام و قطار را در ایستگاه سمنگان متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در همین راستا با هوشمندی و اجرای یک عملیات منسجم توانستند ۲ دستگاه خودرو را که پس از توقف قطار، موادمخدر به درون آنها انتقال داده شده بود را متوقف و چهار نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در بازرسی از خودروها، ۹۰ کیلوگرم هروئین کشف و چهار قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مقام‌های قضایی معرفی شدند.