جیرفت‌- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: همان کشورها که اغتشاشگران را تامین مالی و تبلیغاتی می‌کردند امروز برای ارتباط برقرار کردن با ایران در صف ایستاده‌اند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام میثم تارم روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید قربان در جیرفت اظهار کرد: کسانی که روزی برای سوریه نقشه کشیده بودند هم امروز برای دعوت بشار اسد و ارتباط با آن کشور رقابت می‌کنند که این موفقیت‌ها چیزی جز عنایت های رهبر فرزانه انقلاب نیست و باید قدرشناش این نعمت باشیم.

وی یادآور شد: همین فتنه پاییز گذشته چنان طراحی کاملی داشت که دشمنان در موفقیت آن شک و تردید نداشتند، به همین دلیل به طور علنی وارد شدند و هدایت کردند اما این نظام همچنان با استقامت و با عزت به راه خود ادامه می‌دهد؛ امروز نیز این منافقین هستند که به ذلت، زبونی و آوارگی دچار شده‌اند.
حجت الاسلام تارم افزود: سوءقصد به رهبر معظم انقلاب یک روز پیش از حادثه هفت تیر مایه خیر و برکت و باعث شد رهبری از حادثه هفتم تیر مصون و محفوظ بمانند و برای هدایت انقلاب حفظ شوند.
وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب نعمت مهم و باارزش برای انقلاب، جهان اسلام و مستضعفان هستند و انقلاب را از خطرات محفوظ داشته اند.

امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از خطبه‌ها نیز گفت: قربانی کردن ضمن برطرف کردن نیاز نیازمندان، نمادی از قربانی کردن هوای نفس و رسیدن به تقوای الهی است.