همدان- ایرنا- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر گفت: در آستانه آغاز چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت، آبنمای ریتمیک مجموعه تفریحی، توریستی و گردشگری مینی‌وُرلد(جهان کوچک) امروز پنجشنبه به بهره‌برداری رسید.

"مهدی بهرامی" روز پنجشنبه در این رابطه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمام تلاش ما ایجاد فضایی شاد و مفرح برای شهروندان و هموطنان برای حضور در جشنواره مبل و منبت است.

وی افزود: زیباسازی فضای مجموعه گردشگری مینی‌وُرلد یا جهان کوچک و افزایش شور و نشاط برای شهروندان، از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه است که با نصب سازه ریتمیک و فواره‌ها، آبنما اجرا شد و با نورپردازی صورت گرفته، جلوه‌ زیبایی در شب ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر بیان کرد: شهر سالم، شهری است که فضاهای اجتماعی با نشاط عمومی برای مردم داشته باشد و امروزه شهرها به فضاهایی سبک و آرام نیاز دارند تا بتوانند حس مطلوبی در شهروندان ایجاد کنند.

بهرامی با بیان اینکه شهرداری به‌عنوان نهادی خدمتگزار در راستای رفع مشکلات خدماتی شهروندان و افزایش نشاط عمومی تلاش می‌کند، ابراز امیدواری کرد: با توسعه و تکمیل عرصه‌های فضای سبز شهری، بتوانیم گام‌های مهمی را در راستای زیباسازی جهان شهر ملایر برداریم.

وی افزود: مجموعه مینی‌وُرلد با وسعت ۴۸ هکتار یکی از مهمترین پروژه‌های گردشگری ملایر است که ۱۳۸ المان از برجسته‌ترین اماکن تاریخی، مذهبی و گردشگری کشورهای مختلف جهان در این مجموعه نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با بیان اینکه با تکمیل قسمت سردیس مشاهیر، تاکنون تعداد ۹۰ المان ساخته و نصب شده، بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات ما در این مجموعه حصارکشی و دیوارکشی پروژه مینی‌وُرلد بود که انجام شد و تا یک ماه آینده دیوار کشی و نرده کشی آن هم به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایرنا؛ چهارمین جشنواره ملی مبل و منبت از امروز پنجشنبه هشتم تیرماه همزمان با عید قربان در پارک سیفیه آغاز خواهد شد و تا عید سعید غدیر خم تا شانزدهم تیرماه ادامه دارد.