یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه گازرسانی به برخی مناطق روستایی و آنتن دهی و حل مشکل اینترنت جزو مطالباتی است که با همکاری مسوولان استان در شهرستان بهاباد پیگیری می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در جمع مسوولان بهاباد به بررسی مسایل و مشکلات روستاهای دوردست این شهرستان پرداخت و افزود: پیگیری مصوبات مرتبط با جاده بهاباد به چادرملو و حل مشکلات روشنایی و برق رسانی شهرستان در اولویت است و باید اقدام شود.

وی با قدردانی از همکاری و پیگیری مسوولان شهرستان بهاباد که همیشه برای پاسخگویی به مطالبات مردم همت دارند ادامه داد: بررسی طرح های آبرسانی و کشاورزی شهرستان شامل قنوات، استخرهای چند منظوره و صنایع گلخانه‌ای و همچنین مشکلات جاده‌های بین مزارع جزو مطالبات مردم است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات کارگروه توسعه شهرستان بهاباد و طرح مسایل و مشکلات و اولویت بندی آن ها جزو موارد مهمی است که باید امسال با حضور مسوولان بررسی و پیگیری شود.

صباغیان گفت: خیلی از مسایل و مطالبات مناطق مختلف حوزه انتخابیه در کارگروه‌های توسعه هر شهرستان بررسی و برای برون رفت از مشکلات اقدام می‌شود که تاکنون در ۶ شهرستان زیرپوشش برای خدمت به مردم دارای برکات فراوان بوده است.

همچنین در این نشست فرماندار، امام جمعه و مسوولان بهاباد به طرح دیدگاه‌ها و مشکلات شهرستان اشاره و پیگیری آن را برای حل مسایل خواستار شدند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.