تهران-ایرنا- یک رسانه صهیونیست از قصد رژیم صهیونیستی برای خرید سومین اسکادران اف-۳۵ رادارگریز خبر داد که با خرید این اسکادران، تعداد جنگنده‌های اف-۳۵ این رژیم به ۷۵ عدد می رسد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نشنال نیوز»، «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد هرزی هالوی فرمانده ستاد مشترک ارتش و دیگر فرماندهان این رژیم برای خرید سومین اسکادران اف-۳۵ را تایید کرده است.

براساس این گزارش، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی قرار است ۲۵ جنگنده اف-۳۵ از دولت آمریکا خریداری کند که به این ترتیب تعداد جنگنده های رادارگریز این رژیم به ۷۵ عدد خواهد رسید.

قرار است نامه درخواست رسمی خرید این میزان جنگنده به ارزش ۳ میلیارد دلار، به زودی تحویل دولت آمریکا شود تا زمینه امضای قرارداد آن در ماه های آینده فراهم شود.

براساس گزارش «ایزرائیل نشنال نیوز»، قرار است هزینه قرارداد خرید این ۲۵ جنگنده از محل کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی تامین شود و صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی نیز در ساخت قطعات آن کمک کنند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی با دارا بودن بزرگترین زرادخانه های تسلیحات اتمی و نظامی در منطقه به تهدیدی جدی علیه ملت های غرب آسیا تبدیل شده است. تل آویو از جنگنده های خریداری شده عمدتا برای بمباران مناطق غیرنظامی در غزه، سوریه و دیگر مناطق استفاده می کند. تاکنون هزاران غیرنظامی در منطقه از جمله کودکان فلسطینی قربانی بمب های این رژیم شده اند.