تهران- ایرنا- مربی تیم ملی تپانچه گفت: با وجود مشکلات و تحریم‌، به دنبال کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی هستیم و تلاش خواهیم کرد عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.

محسن نصر اصفهانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در خصوص شرایط ملی‌پوشان تپانچه توضیح داد: رئیس فدراسیون در تلاش است تا مشکلات را به حداقل برساند و در این زمینه کارهای خوبی هم انجام شده، البته تحریم‌ها همواره برای تیراندازی مشکلاتی به وجود آورده اما با همه این اتفاقات، باز هم قهرمانان ما افتخارات بسیاری را برای ورزش ایران به ارمغان آورده‌اند.

وی ادامه داد: هانیه رستمیان در مسابقات جهانی مصر و در اولین مسابقه‌ای که سهمیه المپیک توزیع می‌شد، موفق شد جواز حضور در المپیک پاریس را از آن خود کند که اتفاق بسیار خوبی بود و این روزها در حال آماده‌سازی خود برای حضور در این رویداد است. سایر ملی‌پوشان نیز در اردوهای ‌آماده‌سازی هستند و به دنبال آن هستیم تا موفقیت‌های بیشتری در این خصوص به دست آید.

او در مورد پیش‌بینی نتایج تیم ملی در بازی‌های آسیایی، گفت:‌ تلاش همه ما این است که بتوانیم تیمی خوب و آماده را روانه این بازی‌ها کنیم اما نمی‌توانیم از الان پیش‌بینی داشته باشیم چرا که شرایط مسابقات و نحوه عملکرد ورزشکاران متفاوت است و نمی‌توان در این خصوص به جمع‌بندی رسید.

اصفهانی در خصوص حریفان ایران هم گفت: بدون شک کشورهایی مانند چین، ژاپن، کره و برخی تیم‌های دیگر با آمادگی کامل راهی این مسابقات خواهند شد اما برخی کشورهای دیگر مانند پاکستان نیز با تک مهره‌هایی که دارند تلاش می‌کنند تا نمایش قابل قبولی را از خود ثبت کنند و امیدواریم بتوانیم مانند گذشته افتخارات را تکرار کنیم.