مشهد -ایرنا-استاندار خراسان رضوی ، ضمن حضور در جمع مسوولان قضایی استان از زحمات آنان قدردانی کرد و گفت: تلاش دستگاه قضایی موجب اجرای عدالت در سطح استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری دوشنبه شب و در مراسم قدردانی از مسوولان قضایی استان با حضور مسوولان شورای تامین، معاونان و مسوولان دادگستری استان ضمن اشاره به هفته قوه قضاییه ،ایام دهه ولایت و میلاد حضرت امام هادی (ع) افزود: تلاش دستگاه های اجرایی در شرایط سخت منجر شده است تا تصمیم‌های دشواری را اتخاذ کنند که ناچار عوارضی را هم در پی دارد و هماهنگی شما، باعث سرعت در اجرای کارها شده است.

وی ادامه داد: امنیت و برقراری عدالت در هر جامعه‌ای با بهره گیری از تجربه و تلاش دستگاه قضا میسر می‌شود و بر همین اساس تلاش شما قابل تقدیر است.

رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی نیز گفت: همدلی مسوولان استان با دستگاه قضا، و حتی در میان سایر استان‌ها و حتی دوران گذشته بی مثال است .

غلامعلی صادقی در ادامه با اشاره به میلاد امام هادی (ع) افزود: آن امام همام در طول دوران خفقان عباسی شاگردان ممتازی همچون فضل بن شاذان، علی ابن مهزیار و عبدالعظیم حسنی را تربیت کردند.