خرم‌ آباد - ایرنا - دستگیری سارقان موبایل، کشف نوشیدنی خارجی قاچاق و محموله‌ گلاب غیر بهداشتی، دستگیری سارقان و کشف ۶ فقره سرقت سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز سه شنبه ۱۳ تیرماه است.

کشف محموله‌ گلاب غیر بهداشتی در الیگودرز

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، جانشین انتظامی الیگودرز گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر گلاب غیر بهداشتی به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف و ضبط و یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ غلامرضا طاهری مقدم اظهار داشت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه وانت بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این خودرو مقدار ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر گلاب غیر بهداشتی کشف شد.

دستگیری سارقان تلفن همراه در خرم آباد

سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت تلفن همراه در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ خرم آباد پس از انجام اقدامات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند ۲ سارق را در این رابطه شناسایی کنند که پس از هماهنگی با مراجع قضائی آنها را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به چهار فقره سرقت موبایل اعتراف کردند.

کشف نوشیدنی خارجی قاچاق در دورود

فرمانده انتظامی دورود گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه کامیون ولوو را متوقف کردند.

سرهنگ جمشیدسیاه منصور بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۰ هزار و ۱۶۰ قوطی انواع نوشیدنی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

وی با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال برآورد شده است ادامه داد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف ۶ فقره سرقت در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سه سارق محتویات خودرو و تجهیزات مخابراتی و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و در پی سرقت محتویات خودرو و تجهیزات مخابراتی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: ماموران این یگان با اقدامات پلیسی هویت سه سارق را شناسایی و آنها را در حین سرقت دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده به ۶ فقره سرقت معترف و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.