به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان غذا و دارو، سید حیدر محمدی افزود:مراجعه حضوری به سازمان غذا و دارو بطور چشمگیری کاهش یافته و تمامی فرایندهای خدماتی سازمان غذا و دارو در بستر الکترونیک قابل انجام است.
وی تصریح کرد: با تلاشهای صورت گرفته اکثر خدمات مورد نیاز شرکتها، مراجعین و حتی بیماران از طریق سامانههای سازمان غذا و دارو قابل انجام و پیگیری است.
محمدی با اشاره به کاهش چشمگیر مراجعان حضوری به این سازمان و تسریع در انجام امور، افزود: شرکتها و ذی نفعان از طریق سامانه میز خدمت یا تیکتینگ میتوانند مسائل خود را به صورت برخط پیگیری کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین بیماران میتوانند برای تهیه داروهای تک نسخهای، بدون نیاز به مراجعه، به راحتی در سامانه میز خدمت ثبتنام و با بارگذاری مدارک و تأیید آن توسط کارشناسان، داروی خود را از داروخانه معرفی شده تهیه کنند.