بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با راه‌اندازی جنگ شناختی، به دنبال ورود به عرصه‌های مختلف و به خصوص حوزه فرهنگی هستند که نیاز است گروه‌های فرهنگی مردم‌محور، شاخص‌های این جنگ را به جامعه تبیین کنند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ علی رزمجو روز سه‌شنبه در نشست با حضور اعضای مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر این استان اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با راه‌اندازی جنگ شناختی به دنبال ایجاد ناهنجاری در کشور هستند.

وی افزود: یکی از مطادیق جنگ شناختی، ورود به عرصه فرهنگ عمومی جامعه به خصوص حوزه عفاف و حجاب است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: هدایت اذهان به سمت اهداف مد نظر از جمله برنامه های دشمن در این جنگ ترکیبی است تا بتوانند به آرمان‌های اصیل نظام دست‌اندازی کنند.

رزمجو ادامه داد: نیاز است که با ابزار فرهنگی به مقابله با این تهاجم ترکیبی رفت که مهمترین وسیله آن آگاه‌سازی و افزایش دانش مردم نسبت به خطرات پلید دشمن در این بخش است.

وی با اعلام این که تشکیلات فرهنگی استان به خصوص مجموعه‌های مردمی می‌تواند بیشترین تاثیرات مثبت در این بخش داشته باشد، گفت: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر که چند سالی است در استان بوشهر فعال شده می‌تواند با به کارگیری نیروهای مخلص و متخصص اقدامات بسزایی را در جهت خنثی‌کردن اقدامات دشمنان انجام دهد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآور شد: اقدامات متعدد فرهنگی در سطح ملی و استانی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب انجام شده که بخش عمده‌ای از آن اقدامات، مردم‌محور بوده است.

مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: مطالبه‌گری و حفظ سیاست‌های کلی نظام از مهم‌ترین هدف این مجمع به شمار می‌رود و شایسته است تمامی ادارات و ارگان‌های کشور نیز این مهم را در کشور اجرایی کنند.

خضر فقیه افزود: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با سازماندهی و ایجاد کارگروه‌های متعددی تلاتش دارد در زمینه بهبود مسائل اساسی جامعه، گام‌های اساسی بردارد.

وی افزود: بهداشت و درمان، مسکن، اشتغال و فضای مجازی عمده‌تذین حوزه‌هایی است که این مجمع با یک برنامه‌ریزی مناسب به آن ورود کرده است.