گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم گفت: قرارداد واگذاری اراضی مسکونی به خانواده‌های سه فرزند و بیشتر در زمینه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان به واجدین شرایط اهدا شد.

به گزارش ایرنا، محمد اسدی روز چهارشنبه در آیین واگذاری ۱۲ قطعه به خانواده های مشمول  قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: واگذاری ۲۰۱ قطعه زمین هر کدام به مساحت ۲۰۰ مترمربع به خانوارهای مشمول این قانون از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم و گامی موثر در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است که در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای واگذاری اراضی جهت ساخت واحدهای مسکونی به هر تعداد متقاضی واجد شرایط در شهرستان مشکلی وجود ندارد.

فرماندار دیلم تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط با در دست داشتن مدارک و مستندات مورد نیاز به فرمانداری‌ یا اداره مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان مراجعه و با طی مراحل لازم، به آنها زمین واگذار می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح در واقع، سیاست تشویقی دولت در بحث مسکن‌دار کردن جوانان است که با جدیت استاندار بوشهر و همراهی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان دیلم با شتاب خوبی اجرایی شده است.

اسدی ادامه داد: در زمینه خدمات‌رسانی بهتر و موثرتر به مردم شهرستان دیلم با دستور و تاکید استاندار بوشهر، شاهد تلاش شبانه‌روزی و مستمر برای رضایت‌مندی آحاد جامعه هستیم.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمال استان بوشهر واقع است.