همدان- ایرنا- ملی پوش کشتی آزاد کشور گفت: شانس حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را دارم و تابع تصمیم کادر فنی تیم ملی هستم.

هادی وفایی پور روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون همراه با حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم مرحله دوم اردوی تیم ملی تمرین می‌کنیم و از وضعیت موجود بسیار راضی هستم.

وی بیان کرد: در لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو چین قرار دارم و اگر کادر فنی تیم ملی صلاح بداند، به این مسابقات می‌روم و در مجموع تابع تصمیم سرمربی تیم هستم.

وفایی پور با ابراز رضایت از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد کشور گفت: پژمان درستکار سرمربی تیم ملی به خوبی نکات فنی لازم را ارایه می‌دهم و در بالاترین کلاس فنی و تمرینی کشتی جهان قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی در جهان بی‌نظیر است، گفت: امکانات و تجهیزات اردویی تیم ملی کشتی کمک شایانی به موفقیت ملی پوشان می‌کند و تاثیر بسزایی داشته است.

نفر دوم وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی در خصوص تمرین با حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک گفت: همه روزه در اردوی تیم ملی با حسن یزدانی تمرین می‌کنم و سطح آمادگی خود را به خوبی ارتقا داده‌ایم، حسن تجربه بسیار بالایی دارد و کمک شایانی به من می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سرباز تیم ملی کشتی آزاد هستم، گفت: در هر مسابقه‌ای که کادر فنی تیم ملی صلاح بداند، شرکت می‌کنم و هدفم کسب افتخار برای کشورم است.

هادی وفایی پور سابقه کسب مدال در جام‌های مختلف بین المللی را دارد.