کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: این استان در سرانه های درمانی با ضعف جدی مواجه است از این رو برای جبران این کمبود، روند اخذ اعتبارات و مجوزهایی با فرآیند سخت را پیش رو داریم. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی" روز چهارشنبه در بازدید از روند ارایه خدمات بیمارستان امام خمینی(ره)، افزود: تلاش ها و زحمات صورت گرفته در راستای احیا و ارائه خدمات بیمارستان قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان با هدف گسترش خدمات به مردم استان در دستور کار است و درصدد هستیم مسیر این امر را تسهیل کنیم.

عبداللهی گفت: سازمان همیاری ها شهرداری های استان بعنوان سهام دار، حتی اگر نیاز است از حقوق خود چشم پوشی کند باید به روند احیای بیمارستان کمک کند.

وی افزود: لیستی از مجموعه مسایل و مشکلات احصا شود تا با برنامه ریزی، برای حل آنها اقدام کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه البرز در نسبت تخت بیمارستانی به جمعیت از استان سیستان و بلوچستان ضعیف تر است، گفت: بر این اساس درصدد احیای این بیمارستان بعنوان یک ظرفیت بزرگ برآمدیم و از تعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره بردیم.

وی با اشاره به اینکه اشراف به نیازهای استان در حوزه درمانی، ضرورت احیا و پویایی ظرفیت های موجود را پررنگ تر کرد، افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) آماده خدمات رسانی بود بنابراین بجای پروسه زمان گیر ساخت یک بیمارستان جدید، برای احیای بیمارستان و حل مشکلات و موانع آن وارد عمل شدیم.

استاندار البرز گفت: توانایی این بیمارستان در تشخیص بیماران قلبی و سایر خدمات درمانی ویژه و تخصصی برای استان مغتنم است و چنین فرصت هایی محرک مسئولان مربوطه برای بهره برداری حداکثری است.

وی افزود: منافع مردم ارجح است از این رو شرایط موجود و نیاز استان حکم می کند که تا جای ممکن برای راه اندازی بیمارستان همراهی کنیم.

عبداللهی گفت: در هشت ماه گذشته با تلاش های صورت گرفته و همراهی کادر بیمارستان شاهد جهش رو به رشد خدمات درمانی در بیمارستان امام بوده ایم.

وی افزود: برای حل مسایل در مسیر توسعه بیمارستان و حل موانع قدیمی، همچنان از تمامی اختیارات و هم افزایی دستگاه قضا در استان استفاده می کنیم.

استاندار البرز گفت: به طور قطع استان به این بیمارستان خوشنام در کرج نیاز دارد و باید به بهترین شرایط و ظرفیت کامل در خدمات دهی برسد.