سنندج- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر فرزندآوری و جوانی جمعیت، کارگاه های آموزشی با این موضوع و با حضور حجت الاسلام محمد مسلم وافی از صاحب نظران و اندیشمندان عرصه جوانی جمعیت و برکات آن در آینده ایران در چند شهر استان برگزار می شود.

علی اصغردریایی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حجت الاسلام محمد مسلم وافی از صاحب نظران و اندیشمندان عرصه جوانی جمعیت و برکات آن در آینده ایران، به استان کردستان سفره کرده است در چندین نشست و رویداد با این موضوع شرکت خواهند کرد.

وی افزود: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و پیرو ایشان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص فرهنگ سازی برای تکثیر جمعیت جوان و فرزندآوری برای استقرار ایرانی قدرتمند در سطح منطقه، حجت الاسلام وافی در استان کردستان و شهرهای بیجار و قروه و همچنین شهر سنندج حضور یافته و کارگاه های آموزشی برای ۵۰ نفر از کنشگران این عرصه برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با اشاره به فرمایشات و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی و تکثیر جمعیت جوان اضافه کرد: حجت الاسلام وافی علاوه بر شرکت در جلسات و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه نحوه ترویج و تبلیغ فرزندآوری و تکثیر جمعیت جوان، با مقامات بلندپایه استان نیز دیدار و نشست های کاری برگزار خواهد کرد.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌ها و دستور کارهای آینده جلسات شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان های تابعه نیز فرزندآوری و تکثیر جمعیت جوان در سطح استان خواهد بود.

دریایی به برنامه های ویژه عرصه فرهنگ عمومی اشاره و اظهار کرد: کارگاه آموزشی با حضور ۵۰ نفر از کنشگران این عرصه از جمله مهمترین برنامه‌های حجت الاسلام وافی در سطح استان خواهد بود.