تهران-ایرنا- علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله امروز جمعه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در یورش اخیرش به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری در فلسطین، نتوانست هیچ کدام از اهداف پیدا و پنهانش را محقق کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری "النشره" لبنان، دعموش در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به این که آمریکا خط حمله کینه‌ورزی علیه اسلام و مسلمانان است، افزود: ایالات متحده علیه منافع ملت های اسلامی تلاش می‌کند و هیچ تفاوتی برای این کشور میان شیعه، اهل تسنن، عرب، کُرد، فارس و ایزدی قائل نیست. آمریکا ایران را تحریم و به سوریه، عراق، یمن و فلسطین تجاوز می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا دیگر از طرق تحریم نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند، خاطر نشان کرد: پروژه آمریکا در منطقه، رو به تضعیف است و دولت واشنگتن پس از نزدیکی کشورهای منطقه با یکدیگر، ایستادگی و قدرت محور مقاومت و از خود گذشتگی ملل این منطقه نخواهد توانست به اهداف خود دست پیدا کند.

دعموش گفت: همگرایی که امروز بین کشورها و ملت های منطقه شاهد هستیم، نشان می‌دهد که تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها برای تجزیه و تقسیم ما بر اساس مشکلات مذهبی، نژادی، قومی، حزبی یا سیاسی شکست خورده است و تلاش برای انزوای فلسطین نیز موفق نخواهد شد. موضوع فلسطین نیز موضوع محور مقاومت است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با اشاره به اینکه مقاومت در جنین همچنان به حضور کارآمد و تأثیرگذار خود در مقابله با دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داد، افزود: جنین همچنین به عنوان پایگاه مستحکمی برای مقاومت در کرانه باختری باقی خواهد ماند و دشمن قادر نیست آن را ریشه‌کن کند و از دست آن راحت شود.

وی در پایان گفت: رژیم صهیونیستی در تجاوز اخیر خود به اردوگاه جنین در فلسطین، نتوانست هیچ کدام از اهداف علنی و پنهان خود را محقق کند.

رژیم صهیونیستی در یورش اخیر خود به جنین ۹ فلسطینی را شهید و بیش از ۱۰۰ نفر را زخمی کرد.