با اعلام فدراسیون دو و میدانی ترکیب تیم ملی دو و میدانی جهت شرکت در بیست‌ و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی قاره کهن و همچنین پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.

به گزارش ایرنا، ترکیب تیم ملی دو و میدانی جهت شرکت در بیست‌ و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی قاره کهن و همچنین پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.

بر همین اساس و پس از برگزاری چند رویداد داخلی و بین المللی و با نظر کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی نفراتی همچون، حسن تفتیان(۱۰۰متر)، مهدی صابری(پرتاب وزنه)، مهدی پیرجهان(۴۰۰متر با مانع)، سبحان احمدی(۸۰۰متر)، حسین رسولی(پرتاب دیسک)، میلاد ناصح جهانی(۲۰۰متر) و رضا مقدم(پرتاب چکش) در بخش آقایان و حمیده اسماعیل نژاد(۱۰۰متر)، فرزانه فصیحی(۱۰۰متر)و زهرا عرب رستمی(پرتاب چکش) ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در بیست‌ و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا که طی روزهای ۱۸الی ۲۵تیر ماه جاری به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد را تشکیل خواهند داد.

گفتنی است،افشین داوری(سرپرست فدراسیون دو و میدانی)هادی سپهرزاد و جواد خسرو شیری تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در این مسابقات همراهی خواهند نمود.

لازم به ذکر است با اعلام فدراسیون دو و میدانی به ورزشکارانی که موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌ها شوند مبلغ ۱۲۵میلیون تومان برای کسب مدال نقره مبلغ ۷۵میلیون تومان و به نفراتی که بتوانند مدال برنز این رویداد قهرمانی قاره‌ای را کسب نمایند، مبلغ ۵۰میلیون تومان بعنوان پاداش از سوی این فدراسیون اهدا خواهد شد.