اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوای مناطق مختلف استان در طول این هفته و به‌ویژه برای روز چهارشنبه افزایش محسوسی خواهد یافت و دمای هوا در اصفهان به ۴۱ تا ۴۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

محمد رضا رفیعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش دما پدیده غالب هفته جاری در کل استان خواهد بود و این افزایش دما برای روز چهارشنبه محسوس‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: احتمال کمی برای رسیدن به دمای ۴۳ درجه (رکورد بلند مدت دمای هوا در کلان‌شهر اصفهان) وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: جوی به نسبت پایدار تا سه روز آینده بر روی استان استقرار خواهد داشت و آسمان کمی تا قسمتی ابری گاهی وزش باد برای بیشتر مناطق استان پیش پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: وزش باد های لحظه ای به نسبت شدید تا اواخر هفته در استان ادامه خواهد داشت که در مناطق شرقی و شمالی استان با گرد و خاک همراه خواهد بود.

رفیعی اضافه کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۳۹ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ۲۱ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی خاطرنشان کرد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۲۹ درجه سانتی‌گراد بود که نسبت به روز گذشته یک درجه گرم‌تر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: کاشان و بادرود با دمای ۴۲ و بویین و میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.