کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه سعی می‌کنیم به بهترین شیوه، تیم خود را آماده آغاز مسابقات لیگ برتر کنیم گفت: هنوز برنامه‌های زیادی از دوران آماده‌سازی تیم باقی مانده اما درصدد آغاز پرقدرت لیگ هستیم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان، ساکت الهامی افزود: عقیده ام این است باید بازی به بازی جلو برویم و امیدوارم که بتوانیم مردم عزیز رفسنجان را در فصل پیش رو خوشحال کنیم.

وی در خصوص قرعه کشی مسابقات لیگ برتر بیست و سوم بیان کرد: تصورم بر این است قرعه کشی در بازی هایی که دوره ای است و همه تیم ها با هم دیدار می‌کنند، چندان اهمیت ویژه ای ندارد و در لیگ برتر قرعه کشی فقط برای آن است که ترتیب مسابقات مشخص شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان عنوان کرد: ما در لیگ برتر هیچ قرعه آسانی نداریم، زیرا چند سالی است شرایط فوتبالی تیم ها بسیار به هم نزدیک شده است.

وی ادامه داد: در بازی های فصل گذشته شما دیدید که چندین بار تیم های بزرگ و مطرح لیگ برتر مقابل تیم هایی که به ظاهر معمولی می‌آمدند و غافلگیر و مغلوب شدند که این نشان دهنده سختی کار در لیگ برتر است.

وی ادامه داد: کار مس رفسنجان هم در لیگ امسال مثل همه تیم های دیگر سخت است، اما باید آماده سازی خوبی داشته باشیم و با بهترین شرایط مسابقات را شروع کنیم.

الهامی درباره اینکه در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر با هوادار و نساجی ۲ تیمی که قبلا هدایت آنها را برعهده داشته، به میدان خواهند رفت، گفت: این مسائل در فوتبال حرفه ای معنایی ندارد و اگر عامیانه بخواهم بگویم، ما مربیان ساکمان روی دوش‌مان است، امروز یک تیم هستیم و فردا تیم دیگر.

وی افزود: واقعیت این است که هیچ مسابقه ای در لیگ برتر فوتبال کشور برای من حساسیت بیشتری ندارد بلکه همه بازی ها سه امتیاز دارد و من سعی می کنم با بالاترین توان و انگیزه تیمم را در همه بازی ها به میدان بفرستم و برای همه تیم های لیگ برتر و اعضای آنها احترام قائلم و تقابل ویژه ای هم با هیچ تیمی ندارم.

تیم فوتبال مس رفسنجان به مقام پنجم فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور رسید.