کاشان _ ایرنا _ رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تکمیل مرکز جامع سلامت شهر ابوزیدآباد که مدت ها نمیه تمام بود و یکی از مطالبه های مهم مردم این منطقه است تا پایان مرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد.

دکتر کورش ساکی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی مرکز جامع سلامت شهر ابوزیدآباد سال ۱۳۹۷ آغار شد و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت،با تلاش جهادی و حمایت دولت سیزدهم در مدت ۲ سال جاری ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن نیازمند حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار دیگر است.

وی اظهار کرد: همه تلاش ما راه اندازی این مرکز سلامت برای مردم شهر ابوزیدآباد است،این مرکز درمانی مجهز به درمانگاه با پرستار،متخصص داخلی و چشم پزشک و غیره است و راه اندازی آن بسیاری از مشکلات درمانی مردم را رفع می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد:از ابتدای آغاز عملیات اجرایی این طرح بهداشتی از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۰، همه هزینه های آن از محل حمایت های خیران تامین شد و بقیه مراحل تکمیل طرح توسط اعتبار دولتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تامین شده است.

شهر ابوزیدآباد یکی از شهرهای توابع شهرستان آران و بیدگل است که در ۳۰ کیلومتری شمال شرق این شهرستان واقع شده است.
شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.