تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره شکایت ورزشکاران واترپلو از باشگاه پرسپولیس، گفت: رضا درویش مدیرعامل باشگاه از این بدهی بی‌اطلاع بود و در حال پیگیری است که پرداخت‌ها انجام شود.

محسن رضوانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در مورد شکایت تعدادی از بازیکنان سابق تیم واترپلو پرسپولیس از این باشگاه اظهار داشت: با درویش صحبت کردم که از این ماجرا بی‌اطلاع بود. او قول داد که موضوع را پیگیری کند. اما همه این مشکلات به خاطر وجود ذهنیت مریض در ورزش کشور است؛ در تمام دنیا اهمیت خاصی را برای فوتبال قائل می‌شوند اما بقیه ورزش‌ها نیز در کشورشان کیفیت و قدرت خودش را دارد.

وی افزود: یعنی چه که یک بازیکن به تنهایی قرارداد ۹۵ میلیاردی ببندد درحالی که این عدد برای تمام ورزش یا چند فدراسیون که بهترین عملکرد را داشته باشند، کفایت می‌کند. اگر فقط ۲۰ میلیارد را به من بدهند، دستم را زیر تیغ می‌گذارم که واترپلو در بازی‌های آسیایی می‌تواند قهرمانی بیاورد. اگر چنین عددهایی را به فدراسیون ما بدهند، گردن می‌گذارم که بچه‌های شنا می‌توانند مدال آسیایی بیاورند. واقعا این عدالتی است که در فوتبال چنین قراردادهایی بسته می‌شود، درحالی که تمام فدراسیون ما می‌تواند با مبالغ خیلی پایین‌تر به نتایج بسیار عجیبی برسد. از یک طرف قراردادهای میلیاردی می‌بندند و از طرف دیگر قرارداد بچه‌های ما که روی هم به یک میلیارد هم نمی‌رسد را پرداخت نمی‌کند.

رئیس فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو همچنین در خصوص روند تمرینی تیم ملی واترپلو عنوان کرد: تیم واترپلو صربستان تا چند روز دیگر به ایران می‌آید تا در اردوی تیم ملی ما حضور پیدا کند و جان تازه‌ای به تمرین بدهد. پس از آن هم برای برگزاری اردوی قطعی به صربستان می‌رویم و پس از آن به دنبال هماهنگی برای برگزاری اردو در کشورهای مجارستان و گرجستان هستیم.