سنندج- ایرنا- به مناسبت روز قلم و پاسداشت تلاش اصحاب رسانه، یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی به همت سازمان بسیج رسانه کردستان و با همکاری هیات تیراندازی استان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس بسیج رسانه کردستان در این مسابقه با اشاره به اهمیت، جایگاه و منزلت قلم اظهار کرد: این دوره از مسابقات به خاطر پاسداشت روز قلم با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و بنا داریم که در رشته های ورزشی دیگر نیز برای خبرنگاران به مناسبت های مختلف در سال جاری مسابقه برگزار کنیم.

"حجت رشیدی" با اعلام اینکه حرمت و جایگاه قلم خبرنگاران استان کردستان هرگز با برگزاری چنین مسابقاتی جبران نمی شود، افزود: خبرنگاری مطابق قانون جزو شغل های سخت و زیان آور است و تجلیل از حرمت قلم رسالت تکلیفی ماست.

وی با اشاره به شرکت پر رنگ خبرنگاران رسانه های کردستان در این مسابقه، اضافه کرد: جایگاه رسانه مداری و رسانه نگاری از منظر کمی و کیفی در مقایسه با استان های دیگر کشور مطلوب و ارزنده است.

در پایان این مسابقه "رامیار غفاری" از خبرگزاری تسنیم مقام اول، "توفیق مفاخری" از خبرگزاری فارس مقام دوم و "فیروز رضایی" از صدا و سیما مقام سوم را کسب کردند.