دکتر جواد نورینیا روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز ارومیه با تاکید بر نقش مهم رسانهها در ایجاد انگیزشکارآفرینی افزود: رسانهها بازو و مولفه اصلی پارک علم و فناوری در رشد کارآفرینان و شرکتهای بزرگ هستند.
وی اظهار کرد: رسانهها با ایجاد انگیزه و امید در جامعه مسیر کار و کارآفرینی را برای جامعه تعریف میکنند تا در این راستا، افراد مسیر درست و صحیح کاری را برای استفاده از مزیتهای کاری انتخاب کنند.
نورینیا تولید مقاله و تولید علم را در مسیر معرفی شاخصها از رسانهها دانست و ادامه داد: رسانهها با آموزش اجتماعی میتوانند شغلهای برتر و مقالات را در اختیار جامعه قرار دهند تا شناسایی ایدههای جدید در جامعه و یافتن کارآفرینان راحت تر باشد.
وی تاکید کرد: پرورش کارآفرین باید از دوران دبستان و دوران دانش آموزانی آغاز شود تا ضمن ایجاد روحیه تولید کاری، ذهن خلاق و نوآور نیز شناسایی و مورد حمایت قرار گیرد.
نورینیا یادآور شد: پارک علم و فناوری استان بیش از ۱۵۰ هسته و واحد فناور دارد که از آنها حمایت میکند.