یزد- ایرنا- رییس مجموعه ورزشی کارگران استان یزد گفت: ثبت نام در دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان ویژه جامعه کار و تلاش و خانواده آنها از ۲۰ تیرماه آغاز و تا ۱۰ مردادماه امسال ادامه دارد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی این مجموعه، محمد هادی آقایی افزود: دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان در هفت گروه از جامعه هدف مردادماه آغاز می‌شود و نقش مهمی در گسترش ورزش در بین کارگران یزد دارد.

وی ادامه داد: این دوره از المپیاد ویژه آقایان و بانوان شامل کارگران شاغل، خانواده کارگران، فرزندان کارگر، بازنشستگان، کارگران کم بینا و روشندل، همسران کارگر و کارگران معلول در رشته‌های مختلف برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

این مسئول در خصوص نحوه اجرای المپیاد گفت: مسابقات ویژه کارگران شاغل در محیط کار آنها برگزار می‌شود و گروه‌های دیگر پس از ثبت نام و جمع بندی در زمان و مکان مشخص به مرحله اجرا می‌رسد.

برگزاری مسابقات مرحله اول المپیاد ویژه کارگران شاغل در محل شرکت و مرحله نهایی در مجموعه ورزشی کارگران غدیر انجام می‌شود.

آقایی با قدردانی از همراهی کارفرمایان استان در زمینه اجرای مسابقات ورزشی ویژه کارگران اظهار کرد: کارفرمایان یزدی در برگزاری مسابقات و رویدادهای ورزشی ویژه کارگران همکاری خوبی را در طول سالیان گذشته با متولیان ورزش کارگری داشته و امسال نیز امیدواریم با همراهی آنها المپیاد خوبی را برگزار کنیم.

وی در خصوص نحوه ثبت نام در این المپیاد بیان کرد: علاقمندان واجد شرایط برای حضور در این المپیاد به سایت مجموعه ورزشی کارگران به آدرس mvkyazd.ir مراجعه و ضمن مشاهده دستورالعمل مسابقات، عملیات ثبت نام خود را انجام دهند، دستورالعمل این مسابقات نیز از طریق لینک http://yun.ir/ze۱۵۶f قابل دریافت می‌باشد.

رییس مجموعه ورزشی کارگران یزد با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره این المپیاد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ اولین دوره المپیاد با استقبال بسیار خوبی از سوی جامعه هدف همراه بود که قریب به دو هزار و ۵۰۰ نفر به مدت ۴ ماه با یکدیگر رقابت کردند، مرحله پایانی اولین دوره المپیاد در اسفندماه همان سال برگزار و پس از آن در مراسمی در خور شان کارگران، از مقام آوران تجلیل شد.

آقایی گفت: در این المپیاد رشته‌هایی از جمله دو سرعت، پرتاب توپ، طناب زنی، طناب کشی،قوی ترین مرد کارگر، دوچرخه سواری، آمادگی جسمانی، اسکیت، هدف زنی با توپ و دارت برنامه ریزی شده که ویژه گروه‌های مختلف برگزار می‌شود.

استان یزد بیش از ۲۰۰ هزار کارگر دارد.