به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی ادارهکل راهداری و حمل ونقل جادهای قم، هادی عموسلطانی اظهار داشت: پس از احراز تخلف استعلامی این شرکت که دریافت وجه اضافه از فروش بلیت بودهاست، پس از عودت وجوه اضافه به کاربران، نسبت به تعطیلی آن حکم، و رای صادره اجرا شد.
وی گفت: غالب تخلفات صورت گرفته در حوزه حمل ونقل جادهای ناوگان عمومی مسافر، شامل صدور بلیت دستی، فروش غیر برخط بلیت و دریافت وجه اضافه از کاربران است.
وی ضمن اشاره به حضور مستمر عوامل اجرایی اداره متبوع در پایانه مرکزی شهرستان قم اظهار کرد: دفتر این اداره در پایانه کوثر آماده دریافت شکایات و .... از همشهریان و زائران میباشد.
عمو سلطانی همچنین گفت: اکیپهای سیار حوزه معاونت حمل ونقل ادارهکل راهداری و حمل ونقل جادهای استان قم درتمامی اوقات شبانه روز، ضمن استقرار در گلوگاههای جادهای، مقابل پاسگاههای پلیس راه، عوارضیها و ... نسبت به کنترل ونظارت بر نحوه ارائه خدمات موضوعه، توسط ناوگان عمومی حمل ونقل جادهای مسافر اقدام میکنند.
وی افزود: با توجه به تقریب زمانی شروع ایام المحرم الحرام، که ضرورت تشدید نظارتهای میدانی برنحوه ارائه خدمات موضوعه به کاربران را دوچندان ساخته، نسبت به تشکیل کمیسیونهای رسیدگی به تخلفات، بطور ویژه اقدام میشود.
عمو سلطانی گفت: تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها، درتمامی ساعات شبانه روز، آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی است.