تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم استقلال گفت: برای اولین بار نیست که پنجره باشگاه بسته می‌شود. این اتفاق تکراری شده است.

ادموند اختر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در مورد بسته شدن پنجره نقل انتقالاتی باشگاه استقلال اظهار داشت: برای اولین بار نیست که پنجره باشگاه بسته می‌شود. این اتفاق همیشه بوده و همچنان خواهد بود. تیم‌های استقلال و پرسپولیس همیشه بدهی داشتند چون این تیم‌ها دولتی هستند و تا خصوصی نشوند، این موضوع ادامه دارد.

وی ادامه داد: اصلا جای تعجب ندارد. متاسفانه باشگاه مشکلات زیر ساختی دارد که این حاصل کار مدیران قبلی است. من از موقعی که بازیکن باشگاه استقلال بودم تا الان که هوادار این تیم هستم، همیشه باشگاه بدهکار بوده است. به نظر من باید اول بدهی‌ها را کامل پرداخت کنند، بعد پول به بازیکنان بدهند که دیگر باشگاه درگیر مشکلات مالی نشود. الان همه هواداران انتظار دارند پنجره باشگاه باز شده و این بدهی‌ها سریع‌تر پرداخت شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرستی مدیرعاملی باشگاه استقلال، گفت: هر کسی می‌تواند سرپرست استقلال شود. به نظر من خطیر باید اول به دنبال تزریق پول به باشگاه باشد که بتواند بدهی‌های سنگین باشگاه پرداخت کند.

وی افزود: الان خطیر در بدترین زمان ممکن سرپرستی را قبول کرده است. امیدوارم او بتواند بخشی از مشکلات مالی استقلال را حل کند تا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود و بتواند بازیکن‌های مد نظر سرمربی را جذب کند.

اختر درباره جذب مهرداد محمدی گفت: اگر محمدی پیشنهاد خارجی داشت هیچ وقت به لیگ ایران نمی‌آمد و فوتبالش را هم در خارج کشور ادامه می‌داد. اگر او در تیم‌های قطری پیشنهاد داشت به استقلال نمی‌آمد ولی الان عضو باشگاه استقلال شده است.

وی ادامه داد: محمدی بازیکن بسیار باهوش و البته با کیفیتی است که می‌تواند به جواد نکونام در طول فصل کمک کند. او به راحتی می‌تواند خودش را در دل هواداران استقلال جای دهد. محمدی جزو بهترین خریدهای استقلال در فصل نقل‌وانتقالات است.