ساوه - ایرنا - سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه اعلام کرد: مجوز ۲ کارخانه تولیدی مواد غذایی در شهرستان زرندیه به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش ایرنا از این دانشکده، «مریم جلالی» عصر شنبه با اعلام این خبر اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع سلامت جامعه، مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه از کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و اصناف فعال در حوزه تولید، توزیع و پخش مواد غذایی و بهداشتی شهرستان های ساوه و زرندیه نظارت‌ مستمر دارد.

سرپرست اداره نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد: در سه ماه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۰ بازدید از کارخانه‌ها و واحدهای تولید کننده مواد غذایی و ارایشی و بهداشتی صورت گرفته است.

دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه اکنون در حال ارایه خدمات درمانی و بهداشتی به حدود ۴۰۰ هزار نفر در شهرستان های ساوه و زرندیه است.

همچنین هم اکنون حدود ۶۰۰ دانشجو در رشته های مختلف از جمله پزشکی، پرستاری و مامایی، اتاق عمل، هوش‌بری، بهداشت حرفه ای محیط کار، بهداشت عمومی، بهداشت محیط، فناوری اطلاعات سلامت و فوریت های پزشکی این دانشکده در حال تحصیل هستند.