اردبیل - ایرنا - مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور در رده سنی نوجوانان در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با شرکت ۱۴۳ ورزشکار از ۲۹ استان از روز دوشنبه ۲۶ تیرماه تا روز پنجشنبه ۲۹ تیرماه به مدت چهار روز در تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل در حال برگزاری است.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بانوان کشور امروز در رده سنی نوجوانان با شرکت ۴۷ ورزشکار در تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل آغاز شد.

در این مسابقات فردا سه شنبه ۲۷ تیرماه ۴۰ بانوی وزنه بردار در رده سنی جوانان و روزهای چهار شنبه و پنجشنبه نیز ۵۶ بانوی وزنه بردار در رده سنی بزرگسالان رقابت خواهند کرد.

با نظر کادر فنی نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها ، اعضای تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان را تشکیل خواهند داد.

به گزارش ایرنا، هفته گذشته مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در بخش مردان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از روز یکشنبه ۱۸ تیرماه تا روز جمعه ۲۳ تیرماه به مدت ۶ روز در تالار وزنه‌برداری شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار شد.

بر همین اساس در بخش مردان این رقابت ها، تیم وزنه‌برداری استان اردبیل با کسب ۹ مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ مدال برنز و در مجموع با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات وزنه برداری کشور در رده سنی بزرگسالان شد.

در رده سنی جوانان تیم وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی با کسب هفت مدال طلا و ۲ مدال نقره قهرمان شد.

در رده سنی نوجوانان این رقابت ها هم تیم وزنه‌برداری استان فارس با کسب ۶ مدال طلا عنوان قهرمانی تیمی را به دست آورد.