بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: انتخابات فرصتی برای تقویت مردم سالاری و افزایش اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حسن ناهیدی روز سه شنبه در نشست با بخشداران خراسان شمالی اظهار کرد: انتخابات از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که مردم با حضور در این حماسه سیاسی، اقتدار و مردم سالاری نظام اسلامی را به نمایش می گذارند.

وی افزود: مردم ایران همواره از این فرصت به خوبی استفاده کرده اند و با حضوری پر رنگ در پای صندوق های رای، توطئه های دشمن را خنثی و اقتدار نظام را در جهان حفظ کرده اند.

ناهیدی با اشاره به بهره گیری دشمنان از فضای رسانه برای نا امیدی مردم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند با ترفند های رسانه‌ای مردم را نسبت به آینده نا امید و بر عدم حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی یادآور شد: با این وجود مردم ولایتمدار کشور همیشه در بزنگاه ها پای صندوق های حاضر شده اند و تنور انتخابات را گرم نگه داشته اند.

وی با بیان اینکه بخشداران برای انتخابات پرشور برنامه ریزی کنند، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخشداران باید از هم‌ اینک اقدامات لازم را برای تحقق پرشور این رویداد سیاسی مهم انجام دهند.

ناهیدی افزود: برگزاری انتخاباتی پرشور بسیار مهم است و باید بخشداران با برگزاری جلسات مشورتی و هماهنگی با دهیاران نسبت به این امر اهتمام جدی داشته باشند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود و از هم اکنون زیرساخت‌های فنی و پشتیبانی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در استان ها در حال آماده سازی است.

خراسان شمالی با ۹ شهرستان دارای حدود یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.