شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماه نخست امسال ۴۸ کیلومتر شبکه گازرسانی در این استان اجرا شد که از این میزان، ۱۷ کیلومتر شبکه شهری و ۳۱ کیلومتر شبکه روستایی بوده است.

به گزارش ایرنا، جهانبخش سلیمیان روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با این میزان شبکه گازرسانی جدید، در مجموع شبکه گاز اجرا شده در استان به ۶ هزار و ۳۳۱ کیلومتر افزایش یافت که از این میزان سه هزار و ۶ کیلومتر شبکه گاز شهری و سه هزار و ۳۲۵ کیلومتر شبکه گاز روستایی است.

وی با اشاره به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، افزود: یکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستاهای باقیمانده استان در مناطق دوردست، کوهستانی و سخت‌گذر است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی ۴۳ شهر استان گاز دارند و از ۶۳۸ روستای دارای قابلیت گازرسانی، ۵۴۴ روستا به شبکه گاز متصل شده و گازرسانی به ۴۹ روستا نیز در دست اجراست.

سلیمیان همچنین از مصرف بیش از ۲۵ میلیون مترمکعب گاز در جایگاه های CNG استان در یه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸.۵ درصد کاهش داشته است.

چهارمحال و بختیاری با ۱۱ شهرستان دارای حدود یک میلیون نفر جمعیت است.