یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام وظیفه و برقراری آرامش و امنیت، در جریان درگیری با قاچاقچیان در جاده یاسوج - اصفهان به شهادت رسیدند.

سید جواد هاشمی مهر عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیروهای پلیس با اطلاع از انتقال یک محموله موادمخدر(تریاک) در محور یاسوج به اصفهان، در منطقه تلگاه شهرستان بویراحمد مستقر شده و با مشاهده محموله مواد مخدر، دستور به توقف خودرو را می دهند.

وی با اشاره به اینکه خودروی حامل مواد مخدر با دستور پلیس در حاشیه جاده متوقف می شود، افزود: دیگر اعضای باند قاچاق که در یکدستگاه خودرو با نقش حمایت کننده(اسکورت) و با فاصله از خودرو حامل محموله در حرکت بودند، به محض رسیدن به محل، اقدام به شلیک تیر به سمت پلیس کرده و از محل متواری می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در جریان تیراندازی قاچاقچیان ۲ نیروی پلیس استان به شهادت می رسند.

هاشمی مهر تصریح کرد:  با اقدام موثر نیروهای پلیس، ۲ نفر از قاچاقچیان و عوامل تیراندازی دستگیر و ۲ نفر دیگر نیز به سمت کوه‌های اطراف متواری می شوند که تلاش‌ نیروی انتظامی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور کمک به عملیات جستجو و دستگیری سریع‌ عاملان تیراندازی، درخواست حضور بالگرد برای اعزام به منطقه به دستگاه های مربوطه ارائه شده است.