یاسوج - ایرنا - حادثه‌های ۴۸ ساعت گذشته تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد بر پایه گزارش‌های هلال احمر و فوریت‌های پزشکی استان یک کشته و هفت مصدوم داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث گوناگون از روز گذشته تاکنون در استان ۶ مصدوم برجای گذاشته است.

کاظم فلاحی دوست جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در این مدت چهار مصدوم چهار حادثه سوانح رانندگی و ۲ مصدوم حوادث کوهستان در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد توسط نیروهای هلال احمر استان امدادرسانی شده است.

وی تصریح کرد: نجات یک مرد ۶۹ ساله که از ناحیه دست راست براثر مارگزیدگی در منطقه «کوه سفید» مصدوم شده بود مهمترین حادثه امدادرسانی شده از سوی امدادگران هلال احمر در ۴۸ ساعت گذشته بوده است.

فلاح دوست تاکید کرد:سه نفر از امدادگران هلال احمر استان پس از طی ۵۰ کیلومتر راه با خودرو و به صورت پیاده بر بالین حادثه دیده رسیدند و از سرایت سم مار به دیگر نقاط بدن او پیشگیری و شرایط جسمانی او را تثبیت کردند.

وی بیان کرد: نجات یک فرد گرفتار در ارتفاعات شهرستان دنا پس از ساعت ها تلاش یکی از دیگر از عملیات‌های امداد و نجات انجام گرفته روز گذشته تاکنون در استان بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمدعنوان کرد: برای امدادرسانی های روز گذشته تاکنون هفت تیم امدادرسان و ههت آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، میانگین رسیدن امدادگران هلال احمر تا صحنه در این حوادث هفت دقیقه بود.

جان باختن راکبان موتورسوار

امروز همچنین رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از حادثه برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با موتور سیکلت درشهرستان بهمئی خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد افزود: حادثه برخورد خودروی ۴۰۵ با موتورسیکلت در بهمئی، شهرک گچ بلند در ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه به مرکز پیام کهگیلویه اعلام شد.

وی بیان کرد : بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ ماغر و شهری لیکک به محل حادثه اعزام شدند.

وحدت نژاد ادامه داد : موتور سیکلت ۲ سرنشین داشته که یک نفر جان باخت و مصدوم دوم که با آمبولانس اعزامی به بیمارستان شهیدزاده بهبهان منتقل شد.