زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان از توقیف سه دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش تقریبی ۱۶ میلیارد ریال در شهرستان ابهر خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار محمد طراقیه روز شنبه با بیان این مطلب افزود: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان ابهر موفق شدند سه دستگاه موتورسیکلت سنگین فاقد مدارک را توقیف کنند.

وی تصریح کرد: یک دستگاه از موتورسیکلت های توقیفی ۱۳۰۰ سی سی و ۲ دستگاه از موتورها ۱۰۰۰ سی سی هستند که به دلیل نداشتن اصالت و مجوز گمرکی توقیف شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی موتور سیکلت های توقیفی را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص وسایط توقیفی به پارکینگ منتقل و پرونده مقدماتی تشکیل، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


کشف گندم قاچاق ۱۰ میلیاردی در ایجرود
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف ۵۳ هزار و ۴۸۰ کیلوگرم گندم قاچاق در شهرستان ایجرود خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این مقدار گندم را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمد معصومی راد، اظهار داشت: طرح عملیاتی مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران در محورهای مواصلاتی شهرستان پنج دستگاه کامیون حامل گندم را متوقف و مقدار ۵۳ هزارو ۴۸۰ کیلوگرم گندم قاچاق فاقد مجوز از آنها کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود خاطرنشان کرد: در این عملیات پنج نفر دستگیر شدند و گندم فاقد مجوز برای تحویل به سیلوی مرکزی شهرستان ایجرود انتقال داده شد.