تهران- ایرنا- دروازه‌بان جدید منچستریونایتد، دلایل عجیبی برای پوشیدن شماره ۲۴ به جای شماره یک در این پست دارد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا، آندره اونانا، دروازه‌بان فصل گذشته اینتر پس از توافق با منچستریونایتد با سفر به آمریکا، به اردوی این تیم ملحق شد.

اونانا ترجیح داد به جای پیراهن شماره یک سنتی، با پیراهن شماره ۲۴ درون دروازه یونایتد بایستد.

اونانا در بیشتر دوران حرفه ای خود شماره ۲۴ را پوشیده، زیرا در ۲ آوریل که ماه چهارم سال میلادی است متولد شده و به همین خاطراین شماره را انتخاب کرد.

دلیل دیگر اونانا برای انتخاب شماره ۲۴ به عملکرد او در زمان پوشیدن شماره یک بر می‌گردد.

او سه سال در آژاکس شماره ۲۴ را پوشید اما سپس تصمیم گرفت برای فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ شماره یک را بپوشد. در آن فصل آژاکس قهرمانی لیگ هلند را از دست داد و نایب قهرمان شد، در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا هم موفقیتی را به دست نیاورد و در جام حذفی هم در یک هشتم‌نهایی حذف شد.

پس از آن فصل ناموفق، اونانا دوباره در آژاکس شماره ۲۴ را پوشید و این تیم یکی از بهترین فصل‌هایش را تجربه کرد و به یک نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هم رسید.

با توجه به خوش‌یمنی عدد ۲۴ برای اونانا، او در ادامه در اینتر و حالا هم در منچستر این شماره را انتخاب کرده است.

اونانا دوباره در منچستریونایتد زیر نظر اریک تن‌هاخ کار می‌کند و به دنبال این است که تجربه موفق آژاکس زیر نظر این مربی را در منچستر هم تکرار کند.

تن‌هاخ درباره اونانا گفت: فکر می‌کنم با او فیزیک بدنی و همچنین شخصیتی که دارد، بسیار مشتاق برنده شدن است. او بسیار مشتاق است تا جام‌ها را به دست آورد و این به تیم کمک خواهد کرد تا به سطوح بالاتر صعود کند.