زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: با توجه به تغییر قیمت‌ها و تورم، نرخ خدمات اتحادیه تالار و رستوران داران در این استان تغییر می‌کند.

محمد بازرگان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تالارداران در ۲ برهه زمانی دچار مشکل شدند، یکی ایام کرونا که به علت تعطیلی مشکلاتی برای آنها پیش آمد و دیگری ایام تورمی است که به علت افزایش قیمتها دچار مشکل هستند.

وی با اشاره به اینکه قیمت خدمات تالار و رستوران‌داران پس از افزایش قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ افزایش پیدا نکرده است، اظهار داشت: همین امر موجب وارد آمدن ضرر زیادی به صاحبان تالارهای پذیرایی شده است.

بازرگان با بیان اینکه نوسان قیمت گوشت مرغ و گوشت قرمز پیش‌بینی نشده است و همین امر موجب زیان تالارداران می‌شود، تصریح کرد: به همین منظور نرخ جدید پیشنهاد شده است و در صورت موافقت مراجع ذیربط این قیمت ها اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همین افزایش قیمتها موجب کاهش مشتریان تالارها هم شده است، افزود: این افزایش قیمت‌ها باعث شد که امسال مراسم ولیمه حجاج که همه ساله با حضور ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر مهمان برگزار می‌شد با حضور ۵۰ تا ۶۰ نفر برگزار شود.