ایلام - ایرنا - اجتماع پرشور عزاداران حسینی در حمایت از ساحت مقدس قرآن کریم و محکومیت اهانت به این معجزه الهی در ایلام برگزار شد.

به گزارش ایرنا، اجتماع مردم ایلام و عزاداران حسینی، شامگاه یکشنبه در محکویمت هتک حرمت به ساخت مقدس قرآن کریم با حضور پرشور و گسترده در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) شهر ایلام برگزار شد.

در این مراسم عزاداران حسینی در شعارهایی اعتراضی، خشم خود را نسبت به حرکت مذبوحانه کشور سوئد در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم نشان دادند و سکوت مجامع بین المللی در برابر این حرکات سخیف را محکوم و خواستار برخورد قاطع دولت های اسلامی و مجامع بین المللی با هتاکان به قرآن کریم شدند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: این آیین در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) برگزار شده است.

به گفته وی، شرکت کنندگان در این اجتماع با در دست داشتن کتاب مقدس قرآن مجید، اهانت های مکرر دولت های غربی به ساحت مقدس کلام الله مجید و جریحه دار کردن قلب جهان اسلام را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، نظیر چنین تجمعی در نقاط مختلف استان ایلام برگزار شده است.

در ماه های اخیر اهانت کنندگان به ساحت قدسی قرآن با حمایت مسئولان سوئد و تحت حفاظت پلیس چندین بار اقدام به آتش زدن قرآن کریم کردند و این حرکات مذبوحانه موجب خشم و انزجار مسلمانان شده است.