اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: بر اساس گزارش مسئولان باشگاه نفت آبادان، به احتمال زیاد ورزشگاه تختی این شهرستان آمادگی لازم برای برگزاری بازی‌ها لیگ و از جمله بازی با استقلال را خواهد داشت.

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز دوشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات آمادگی جسمانی خوزستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد اظهار کرد: تشکیل کمیته‌ها، رسیدگی به وضعیت شهرستان‌ها و تشکیل ساختار مدیریتی هیات باید در دستور کار رییس جدید هیات استان باشد.

وی بیان کرد: با توجه به تازه تاسیس بودن این هیات، تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف هیات انجام داده و هر کمکی که لازم باشد انجام می‌دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از آنجا که این هیات در بعد همگانی و حرفه‌ای بسیار اثرگذار است حتما نگاه خاص و ویژه‌ای به این رشته خواهیم داشت.

وی در خصوص مکان برگزاری بازی های تیم نفت آبادان در لیگ برتر افزود: هفته گذشته به همراه رییس هیات فوتبال خوزستان، از ورزشگاه تختی آبادان بازدید میدانی داشتیم که خوشبختانه مدیران ارشد شهرستان همگی به دنبال برطرف کردن معایب این ورزشگاه هستند همچنین قول دادند که ورزشگاه تا زمان شروع مسابقات به آمادگی لازم برسد.

بنی تمیم گفت: تاکید مسئولان باشگاه و شهرستان بر این است که اولویت برگزاری رقابت‌ها در آبادان بوده و در صورت محقق نشدن این موضوع، ممکن است بازی‌ها در زمین نفت و گاز اروندان واقع در خرمشهر برگزار شود.

بر اساس این گزارش، فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با حضور سه نماینده از خوزستان برگزار خواهد شد.

تیم نفت آبادان در هفته اول رقابت ها ی لیگ برتر روز ۱۳ مردادماه پذیرای تیم استقلال تهران خواهد بود.