ساری - ایرنا - جمعی از دانشجویان دانشگاه های مازندران به همراه استادان با تجمع در میدان ولایت بابل اهانت به قرآن مجید را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دانشجویان با در دست داشتن قرآن کریم و همچنین دست نوشته هایی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم این حرکت زشت و ناپسند را محکوم و خواستار پایان بخشیدن به این حرکت ناثواب شدند.

این دانشجویان ماکت برخیکشورهای استکباری را که در توهین به قرآن مجید سکوت کردند در دست گرفته و لب های آنها را دوختند که چرا در خصوص این اهانت سکوت کردند.

قرآن در حال تسخیر قلب ها می باشد

حبیب اله حلیمی جلودار مسئول بسیج اساتید دانشگاه های مازندران در این مراسم گفت: رژیم صهیونیستی از نفوذ و قدرت قرآن در جهان به وحشت افتاده و دست به چنین اقداماتی می زند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با مدیریت این کار قصد دارد برای خود حاشیه امنی ایجاد کند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از توطئه های اسرائیل و استکبار آن است که بین مسلمانان و مسیحیان اختلاف افکنی کنند اما این توطئه آنها هم شکست خواهد خورد.

این مقام مسئول اظهار داشت: وعده قرآن است که هر کس با خدا و رسول خدا دشمنی ورزد نابود خواهد شد و در این مورد شکی وجود نخواهد بود.

وی گفت: ۱۴۰۰ سال پیش با شهادت امام حسین(ع) خونش پایمال نشد و امروز در جهان طنین انداز شد و این امر نشان از آن دارد که حق همیشه پیروز است.

اسلام هراسی راه به جایی نمی برد

حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل در این مراسم گفت: دشمنان اسلام و قرآن با این اقدامات ناپسند خود قصد دارند اسلام هراسی را ترویج کنند که این یک تفکر باطل است.

وی افزود: امروز ملت های آزاده حرف نهایی خود را در خصوص اهانت به کتاب آسمانی مسلمانان زدند و اگر این رویه ادامه دار باشد مسلمانان برخورد شدیدتری خواهند داشت.