یاسوج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان، گفت: رسیدگی به درخواست‌های مردم و ثبت نامه ها در سامانه سامد با قوت و جدیت در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، مرادعلی پیوند دوشنبه شب در بازید از از سامانه سامد که محل رسیدگی به درخواست‌های مردمی است، اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ نیرو از دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در سامانه سامد در حال ثبت درخواست‌های مردمی و تفکیک نامه ها به فراخور درخواست‌ها و آماده سازی برای ارجاع به نهادهای مربوطه هستند.

وی افزود: مردم در سفر دور دوم دولت به استان درخواست‌های متعدد و متفاوتی داشتند اما هنوز آمار میزان درخواست‌های مردمی هنوز مشخص نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروهای حاضر در محل سامانه سامد در ۲ شیفت صبح و عصر در حال رسیدگی به درخواست‌های مردمی و تفکیک آنها هستند.

پیوند بیان کرد: حوزه بازرسی استانداری پای کار هستند تا درخواست‌های مردم در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف و رسیدگی شود.

وی ادامه داد: پس از ارجاع، پیگیری برای نتایج درخواست‌های ارجاع شده به دستگاه‌ها در حیطه وظایف سازمان بازرسی است که فرآیند یک ساله‌ای را سپری می‌کند و امیداست بتوانیم حداکثر رضایت‌مندی مردم را داشته باشیم.

پیوند ابراز کرد: طبق آخرین بررسی ها، بیشترین درخواست‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد از دولت برای دریافت وام قرض‌الحسنه و اشتغال است.

دومین دور سفر رئیس جمهور و هیات دولت در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۶و ۲۷تیرماه به استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد که برکات زیادی در ابعاد مختلف برای این استان محروم بهمراه داشت، استقبال پرشکوه مردم ولایتمدار این استان از رئیس دولت سیزدهم و افتتاح چند ابر پروژه و طرح های کلان عمرانی و اقتصادی از ویژگی های ممتاز این سفر بود.