سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمن با ایجاد شک و شبهه در صدد است مقدسات اسلامی را تحریف کند که مجمع استادیاران صالحین می تواند با جهاد تبیین در این زمینه پرچمدار مقابله با تحریف باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در نشست مجمع استادیاران صالحین کردستان در سنندج اظهار کرد: کار مجمع استادیاران مقدس و حرکت آن در مسیر دین و ارزش های اسلامی است.

وی با بیان اینکه از خودگذشتگی، شیوه شهدای کربلا برای حراست و حفاظت از دین مبین اسلام بود، افزود: مبارزه با تحریف دشمنان یکی از اقدامات مجمع استادیاران باشد چرا که دشمنان امروز به وسیله رسانه هایی که در اختیار دارند در صدد وارونه جلوه دادن خدمات ارزنده نظام اسلامی هستند.

نمانیده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: استادیاران، خدمات نظام اسلامی در بخش‌های مختلف را برای مردم بازگو کنند تا دشمن این خدمات را کمرنگ نکند.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی، ایجاد تردید و شک در افکار عمومی و به خصوص جوانان از دیگر دسیسه های دشمنان است و ضرورت دارد استادیاران مقابله با این موضوع را در دستور کار خویش قرار دهند.

وی یادآور شد: تخریب و اهانت به مقدسات، قرآن، امام حسین(ع) و مکتب ما یکی دیگر از برنامه های دشمنان است که باید با آن مقابله شود.