ارومیه - ایرنا - پس از اتمام ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در دانشگاه اراک، پرچم میزبانی از هفتمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان به دانشگاه ارومیه سپرده شد.

به گزارش ایرنا، بدین ترتیب دانشگاه ارومیه به عنوان میزبان هفتمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان کشور معرفی شد که در تابستان ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

ربیس دانشگاه ارومیه روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات گسترده ورزشی و رفاهی در شهر و دانشگاه ارومیه گفت: با داشتن بهترین سالن‌های ورزشی، امکانات اقامتی مناسب، خدمات ترانسفری، امکانات تفریحی و سایر امکانات این دانشگاه آمادگی کامل برای میزبانی از تورنمنت‌های ملی ورزشی دانشجویان از جمله المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان داریم.

دکتر احمد علیجانپور با بیان اینکه این دانشگاه بیش از ۱۴ هزار مترمربع فضای ورزشی دارد، افزود: دانشگاه ارومیه دارای ۱۹ خوابگاه، پنج رستوران و پنج سالن ورزشی سرپوشیده، ۲ باب استخر، پنج سالن فیتنس، ۳۰ فضای ورزشی روباز و سه زمین چمن فوتبال است که در زمینه امکانات ورزش دانشگاهی تقریبا در کشور کم نظیر است.

وی اظهار کرد: این المپیاد با حضور بیش از ۲ هزار دانشجو دختر و پسر و در رشته‌های هندپلو، فریزبی، آمادگی جسمانی، دارت، طناب زنی، دوچرخه سواری و هفت سنگ هر ۲ سال یک بار به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.