اهواز - ایرنا - دختر شهید "سلمان غریبی" شهید مدافع امنیت در ایذه گفت: غم از دست دادن پدرم سخت است اما افتخار می‌کنم که او در راه امنیت و آسایش مردم به شهادت رسید.

کوثر غریبی روز سه شنبه در حاشیه مراسم وداع با پدر شهیدش که در محل ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: پدرم خیلی مرا دوست داشت و امروز افتخار می‌کنم که در راه امنیت شهید شد.

وی افزود: پدرم همیشه از من درخواست داشت که درسم را بخوانم تا در آینده بتوانم به مردم کشورم خدمت کنم.

دختر شهید غریبی مهمترین ویژگی پدرش را مهربانی او بیان کرد و گفت: پدرم راه راست و حقیقت را انتخاب کرد و برای آرامش و امنیت مردم جان شیرینش را فدا کرد.

در ادامه افسانه صفری همسر "شهید سلمان غریبی" گفت: مهمترین خصوصیت این شهید بزرگوار، شهید زندگی کردن او بود و همین موضوع مقدمه شهادتش شد.

وی با بیان اینکه همسرش به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت رسیده است، افزود: شهید غریبی همواره پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود و این موضوع را به خانواده تاکید می‌کرد.

همسر شهید غریبی گفت: قطعا راه ما و به ویژه فرزندان این شهید، راه شهادت و اطاعت از رهبری است و پسرم راه پدرش را ادامه خواهد داد.

در ادامه مرضیه غلامی خواهر شهید "علی غلامی" گفت: برادرم همیشه دوست داشت به شهادت برسد و بالاخره به آرزویش رسید.

وی با بیان اینکه شهید غلامی در راه امنیت به شهادت رسید تا جان مردم به خطر نیافتد افزود: باید با اراذل و اوباشی که دست به چنین کارهایی می‌زنند به شدت برخورد شود.

خواهر شهید غلامی در پایان گفت: بدون شک فرزندان این شهید راه پدرشان را ادامه داده و همواره پشتیبان نظام هستند.

همچنین حسین غلامی فرزند بزرگ "شهید غلامی" گفت: من که اکنون در لباس مقدس سربازی هستم ادامه دهنده راه پدرم خواهم بود و تلاش می کنم در مسیرش گام بردارم.

وی خطاب به دشمنان و فتنه‌گران بیان کرد: نیروی انتظامی قطعا با مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و انتقام خون پدر شهیدم را خواهد گرفت.

فرزند شهید غلامی گفت: دوری پدرم بسیار سخت است اما شهادت افتخاری بود که نصیبش شد و امیدوارم در آن دنیا همه ما را شفاعت کند.

گفتنی است ستوان یکم علی غلامی و ستوان سوم سلمان غریبی روز گذشته در اجرای حکم دستگیری سارقان مسلح در روستای "بیشه شیرین" از توابع شهرستان ایذه وارد عمل شدند که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.