تهران- ایرنا- سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان در شرایطی برگزار می‌شود که تیم تیراندازی ایران با ۱۴ ورزشکار و تنها ۲ مربی راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش ایرنا، سی‌ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از ۶ تا ۱۷ مردادماه در شهر چنگدو چین در شرایطی برگزار می‌شود که در فهرست اعزامی، ۱۴ تیرانداز و تنها ۲ مربی دیده می‌شود.

نجمه خدمتی، فاطمه امینی، شرمینه چهل امیرانی و فاطمه کرم زاده در تفنگ و هانیه رستمیان، فاطمه شکاری، لعیا محمدی و آمیتیس جعفری در تپانچه بانوان از جمله نفراتی هستند که در فهرست اعزامی حضور دارند.

امیرمحمد نکونام، علی رضایی و مهیار صداقت در تفنگ و سجاد پورحسینی، محمدحسین کیا و امیرمحمد مقدم در تپانچه مردان دیگر نفرات اعزامی را تشکیل می‌دهند.

این تیم در شرایطی راهی چنگدو می‌شوند که مریم طالبی در بخش تفنگ و محسن نصر اصفهانی در بخش تپانچه هدایت تیم اعزامی را بر عهده دارند و باید دید آیا این دو مربی می‌توانند در چنین رویدادی به خوبی نمایندگان ایران را آنالیز و رهبری کنند. ترافیک مسابقات و اهمیت حضور مربیان در کنار ورزشکاران قبل و در خط آتش موضوع مهمی است و باید دید آیا این دو مربی می‌توانند هماهنگی لازم را ایجاد کنند.

تیم اعزامی کشورمان امشب تهران را به مقصد چین ترک خواهد کرد.