کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اعلام کرد: آن چیزی که به مسلمانان اقتدار و وحدت می‌بخشد اسلام است لذا باید همه ما مثل سیدالشهدا (ع) خود را وقف اسلام کنیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز یکشنبه در مراسم عزاداری سربازان و نظامیان پادگان شهدا کرمانشاه با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) از همه کسانی که اسلام، قرآن و معصومین را نصرت کنند جزو انصار سیدالشهدا (ع) یاد کرد و افزود: آن چیزی که به مسلمان عزت و اقتدار می‌بخشد توجه به اسلام است.

وی خطاب به سربازان گفت: شما جزو انصارالله هستید و موقعیت بزرگ شما و اقتدار شما به واسطه برکت اسلام است، زیرا همین اسلام در انقلاب اسلامی به ما هویت داد، عزت بخشید و اقتدار جهانی آفرید.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: امام راحل از اول سخنش اسلام بود و امامین انقلاب خود را وقف اسلام کرده اند زیرا با این قدرت اسلام است که اینگونه در جهان مطرح می‌شویم.

آیت الله علما تصریح کرد: فلسفه نه شرقی و نه غربی یعنی اسلام برای همه امور ما کفایت می‌کند، زیرا آن چیزی که تا به حال کشورهای اسلامی را نگه داشته اسلام است، لذا امام راحل ما را دعوت به اسلام ناب می‌کند که سرمایه بی‌بدیل مسلمانان باید باشد.

وی در خصوص مدیریت اسلام گفت: اسلام می‌فرماید حرف حق و درست را حتی اگر از کفار باشد باید شنید و به کار بست زیرا اسلام قرار است مدیریت جهانی خود را اعمال نماید و این دین برای تمام اندیشه‌ها پاسخ دارد.

این استاد حوزه های علمیه در خصوص اهمیت تأسی به اسلام به عنوان یک دین بصیرت آفرین یادآور شد: در روز عاشورا حضرت اباالفضل عباس (ع) با بهره گیری از این بصیرت دینی امام زمان خود را شناخته و در فرازی بزرگ و بلند می‌فرماید «به خدا اگر دستانم را از بدنم قطع کنید، هرگز دست از حمایت دین اسلام برنمی دارم» لذا این بصیرت بزرگ در تاریخ بی نظیر است.

امام جمعه کرمانشاه در خصوص اهمیت توجه به دستورات اسلام تأکید کرد: اسلام باعث شده که آمریکا از ما حساب ببرد و به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی از ما حساب می‌کشد.