شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: با توجه به رویکرد دشمن در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، جهاد تبیین باید مبتنی بر شرایط روز کشور و در راستای پذیرش نسل نوجوان و جوان باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباسعلی رضایی روز دوشنبه در نشست جهاد تبیین با موضوع انقلاب اسلامی و نظم جدید جهانی که در بنیاد شهید شهرستان های استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته در مورد شبیخون و همچنین نفوذ فرهنگی بدخواهان نظام جمهوری اسلامی بارها هشدار دادند، اگر در گذشته این هشدارها با حساسیت بیشتری دنبال می‌شد، امروز شاهد این حجم از ناهنجاری‌های فرهنگی نبودیم.

وی با بیان اینکه سلیقه مخاطب امروز نیازمند تولید آثار فاخر در حوزه جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای بزرگ کسب شده در دوران پیروزی انقلاب است، افزود: صاحبان قلم، رسانه، اساتید حوزه و دانشگاه و همه کسانی که به نحوی با مردم در ارتباط هستند، هوشیار باشند که با بیان شیوا و مبتکرانه و همچنین ساخت آثار فاخر و مخاطب پسند، موفقیت های حاصل شده در کشور و تهاجم همه جانبه دشمن در برابر نظام را به مردم بشناسانند و این بعنوان یک وظیفه خطیر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: هروقت بیانات رهبر فرزانه انقلاب را فصل الخطاب امور قراردادیم، موفق عمل کردیم و امروز در حوزه جهاد تبیین نیز باید با همین اصل پیشروی کنیم.
سهیل کیارش دستیار ویژه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور مردمی سازی بنیاد شهید نیز در این نشست با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص عبور از یک پیچ تاریخی، گفت: امروز دشمن به دنبال رخنه فرهنگی در کشور است و این پروژه را از طریق فشار اقتصادی، کشف حجاب و فتنه مذهبی دنبال می کند.
وی افزود: امروز تنها راه حل مقابله با فته دشمن آگاه سازی و جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان فریضه واجب یاد کردند.