اصفهان - ایرنا - مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: دیدگاه اصلی «ژوزه مورایس» سرمربی تیم فوتبال ما جذب بازیکن داخلی است اما در عین حال به افزودن بازیکن خارجی به ترکیب تیم خود هم نظر داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا ساکت روز دوشنبه در مراسم رونمایی از لباس تیم فوتبال سپاهان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: هدف ما کسب موفقیت در لیگ پیش‌رو و تشکیل یک تیم قوی و مُنسجم است.

وی با انتقاد از قوانین و دستورالعمل‌های جدید حوزه نقل‌ و انتقالات سازمان لیگ خاطرنشان کرد: قوانین جدید مالی و مقررات سی‌گانه دارای مشکلات فراوانی بوده و در تدوین آن کم‌دقتی شده است اما اعتراضی هم به آن نداریم و موارد موردنظر خود را بصورت مکتوب به اطلاع مسوولان امر رسانده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس بود که بعنوان آخرین باشگاه بودجه امسال خود را اعلام کردیم.

ساکت تصریح کرد: امسال مقرراتی برای جوانگرایی لیگ تدوین کرده‌اند اما در عمل نتیجه کار معکوس شد، زیرا سهمیه بازیکن زیر ۲۵ سال را حذف کردند و سهمیه ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال را به ۶ بازیکن و سهمیه ۱۵ بازیکن زیر ۲۱ سال را به ۹ بازیکن کاهش دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته مجوزهای متعدد حرفه‌ای برای سپاهان اخذ شده است و نهادهای بین المللی مرتبط با استانداردهای مدیریتی، گواهی‌های لازم را برای این باشگاه صادر کرده‌اند.

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه این باشگاه دارای ۸۵ تیم در ۲۷ رشته است، گفت: ۲ هزار و ۲۱۲ ورزشکار داریم و سال قبل ۱۳۷ ورزشکار ما در تیم های گوناگون ملی حضور داشتند.

اهمیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

سرمربی تیم سپاهان نیز در این مراسم گفت: دیدگاه ما رقابت جوانمردانه و احترام به همه تیم‌ها در لیگ است اما در عین حال برای غلبه بر حریفان خود به میدان می‌رویم.

«ژوزه مورایس» با اشاره به اهمیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: من در ۹ سالگی مادرم را از دست دادم لذا به نظرم مادران همه بازیکنان لیاقت دارند تا برای تماشای بازی فرزندانشان به ورزشگاه بیایند.

ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان نیز بر لزوم حضور بانوان در استادیوم‌ها اشاره و تصریح کرد: باید شرایط حضور بانوان سپاهانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان فراهم شود و درخواست ما همکاری مسوولان در این زمینه است.

رامین رضاییان افزود: کیفیت تصاویر تلویزیونی صدا و سیمای اصفهان در فصل قبل مناسب نبود لذا تقاضای ما بهبود کیفیت پخش تصاویر بازی‌هاست.

پیام نیازمند دروازه‌بان تیم سپاهان نیز گفت: دوری از حواشی لازمه کسب موفقیت است بنابراین باید تمرکزمان به داخل زمین باشد.

به گزارش ایرنا، سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر با ۶۵ امتیاز نایب قهرمان شد.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ۱۲ مرداد آغاز می‌شود و تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.