تهران- ایرنا- باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تا بر سر آنچه «نزدیک شدن غیرقانونی رئال مادرید به ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی جهت عقد قرارداد» خوانده شده است، از کهکشانی‌ها به فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) شکایت کند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی تمایل ندارد تا فراتر از ژوئن ۲۰۲۴ با پاریسی‌ها قراردادش را تمدید کند.

بند تمدید موجود در قرارداد کنونی مرد ۲۴ ساله فرانسوی، ۳۱ جولای به پایان می‌رسد. باتوجه به شرایط فعلی، امباپه در تابستان سال ۲۰۲۴ بازیکن آزاد خواهد بود.

در این بحبوحه، شایعاتی مبنی بر توافق اولیه رئال با امباپه شنیده می‌شود؛ توافقی که به موجب آن، ستاره نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲، هنگامبلغی معادل ۱۶۰ میلیون یورو از قوهای سفید مادرید دریافت خواهد کرد.

براساس مقررات فیفا، چنین توافقاتی ممنوع است. در واقع مطابق قوانین، هیچ باشگاهی نمی‌تواند بدون مجوز و هماهنگی باشگاهی که یک بازیکن با آن قرارداد دارد، به بازیکن مذکور نزدیک شده و توافق کند.

در همین راستا، شنیده می‌شود که مالکان قطری پی‌اس‌جی قصد دارند موضوع را به اطلاع فیفا رسانده و از این طریق شکایت خود را اعلام کنند.