تهران- ایرنا- برنامه مرثیه‌خوانی حاج محمود کریمی شبکه دو، رضایت ۹۰ درصدی مخاطبان را جلب کرد.

به گزارش ایرنا بنا بر آخرین آمار اعلام شده مرکز تحقیقات صدا و سیما از مخاطبان پیرامون برنامه‌های دهه اول محرم سال جاری، برنامه مرثیه‌خوانی حاج محمود کریمی شبکه دو، رتبه دوم را در میان برنامه های‌ مناسبتی دهه اول محرم کسب کرد.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، بر اساس نظرسنجی انجام شده مرکز مزبور، این برنامه با رضایت ۹۰.۹ درصدی و میزان مخاطب ۱۰.۷ درصد، رتبه دوم برنامه‌های محرمی دهه اول سیما را کسب کرد.

مرثیه‌خوانی حاج محمود کریمی در رثای سید و سالار شهیدان، محرمِ امسال از پادگان ۰۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از اذان مغرب با حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان برگزار می‌شد که شبکه دو سیما، بخش‌هایی از این مراسم را در ساعات ۲۱:۴۰ و حوالی ۰۰:۴۰ بامداد روانه آنتن می‌کرد.

همچنین برش‌هایی کوتاه از مراسم در فواصل برنامه‌های شبکه پخش می‌شد.

طبق این نظرسنجی، برنامه‌های «حسینیه معلی»، «حسینیه ایران»، «روضه خانگی»، «باب‌القبله»، «با کربلا»، «روایت کربلا»، «خیمه‌گاه»، «تنها مسیر (سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان)»، «با حسین حرف بزن» نیز جزو پرمخاطب‌ترین برنامه‌های امسال سیما در ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) بودند.